Wijzigingen opgeslagen
Moment, uw product wijziging word verwerkt.
Het bericht is opnieuw verstuurd.
Helaas er ging iets mis met het versturen.
Bevestiging
Ok
annuleer
Extra informatie
Ok

MijnHostingPartner.nl voldoet aan de strenge vereisten van IDEAL, DirecteBanking en Paypal. Dit houdt in dat er door ons geen betalingsgegevens worden vastgelegd, zodanig dat derden hier misbruik van kunnen maken. MijnHostingPartner.nl verstrekt geen bankgegevens van klanten aan derden. In het geval van misbruik van bankrekeninggegevens van derden zal MijnHostingPartner.nl dit te allen tijde melden aan de daarvoor bevoegde Justitiële Instantie.

U wilt met een gerust hart online kunnen winkelen en daarom geven wij u hieronder een aantal tips:

  • Ga na of de webwinkel veilig omgaat met uw gegevens en transacties. Websites die beginnen met https:// en transactiepagina’s die een icoon van een slotje tonen bieden de meeste zekerheid.
  • Raadpleeg de algemene voorwaarden en verkoopvoorwaarden om te controleren of u met een betrouwbare webwinkel te maken hebt.
  • Een webwinkel met het ICT Waarborg of Webshop Keurmerk biedt u zekerheid dat de webwinkel zich houdt aan de Algemene Voorwaarden en dat ze relevante wet- en regelgeving naleeft.
  • Gebruik uw gezond verstand. Vraag vrienden en familieleden naar hun ervaringen met webwinkels, en raadpleeg meningen van consumentenorganisaties of review-sites.
  • Vul bij een webwinkel alleen gegevens in die nodig zijn om een transactie te verwerken. Geef dus geen pincodes en dergelijke af!
  • Ga online zorgvuldig om met financiële en persoonlijke gegevens. Als u e-mails ontvangt die vragen om deze gegevens, neem dan eerst contact op met uw bank als u het niet vertrouwt.
  • Archiveer online transacties, bijvoorbeeld door een afdruk te maken van transactiepagina’s en bevestigingspagina’s.
  • Als u op uw overzicht een transactie ontdekt die u niet hebt gedaan, of als een bedrag dubbel is afgeboekt, kunt u uw geld terug vragen. Vaak gebeurt dit met PayPal betalingen. Klanten hebben dan per ongeluk ‘Automatisch verlengen abonnementen’ aangevinkt staan. Een betaling wordt dan vaak dubbel uitgevoerd. Neem contact op met de administratie van de betreffende winkel en vraag of ze het teveel betaalde bedrag terug willen boeken. MijnHostingPartner.nl doet dit altijd direct en verzoeken dan om ‘automatisch verlengen abonnementen’ in uw PayPal account uit te vinken zodat dit niet meer kan gebeuren.

Heeft u vragen over veilig online betalen dan kunt u altijd even contact opnemen met de verkoopafdeling via info@mijncontainerpartner.nl. U kunt ook altijd even de online chat proberen bij ons op de website. Doordeweeks tijdens kantooruren zijn zij vrijwel altijd aanwezig om uw vragen te beantwoorden.